4 Nisan 2015 Cumartesi

Şişe süsleme


Başlamak için en kolay projelerden biri şişe süslemektir.  Süt şişesinden tutun ilaç şişesine kadar her şişeyi kullanabilirsiniz. Eğer şeffaf Powertex kullanacaksanız renkli kumaş veya iplik kullanabilirsiniz veya belki de makrame ipinin doğal rengini kullanmak istersiniz. Temiz tutmak için ipliği yere koyun. Resimde gördüğünüz gibi ben kendi ipliğimi masaya koydum ve şimdi üzerinde kırmızı lekeler var :)




-İpi Powertex içine batırın. 
-Parmaklarınızla ipin üzerindeki fazla Powertex'i sıyırın.
-Boyadığınız ipi boş bir kaba koyun. Yaklaşık 2 metre ipi boyadığınızda, ipi dikkatlice şişeye sarın ve aynı işleme şişeyi tam olarak sarana kadar  devam edin. Şişenin üst kısmından başlamak daha kolaydır. 



-Kumaş kullanacaksanızsanız 1 veya 2 cm eninde ve 50 cm boyunda şeritler kesin. 
-Ben plastik bir şişe seçtim. Powertex plastiğe yapışmaz, o nedenle kağıt bantla kapladım.



-Kumaş sertleştiriciyi sürdükten sonra şeridin bir ucundan tutun ve diğer ucunu çevirerek kalın bir ip haline getirin. 
-Şişenin etrafında şeridi sarın.





Resimde görüldüğü gibi Powertex şeffaf kumaşa uygulandığında süt beyazı bir renk alır ancak kuruduğunda şeffaflaşır.

Eğer renkli kumaş sertleştiricilerimizi kullanırsanız kuruduğunda PowerColor pigmentlerimizi veya akrilik boya kullanarak harika efektler yaratabilirsiniz.

Sizin yaptıklarınızı görmeyi çok isteriz, onları yorumlarda ve facebook sayfamızda bizimle paylaşabilirsiniz!

3 yorum:

  1. Merhaba ben bu tarz çalışmalarla sürekli uğraşan biriyim bu ürünü nasıl temin edebileceğimi araştırırken sitenizi gördüm fiyat bilgileri yok ben denemek istiyorum yardımcı olursanız memnun olurum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben bu tarz çalışmalarla sürekli uğraşan biriyim bu ürünü nasıl temin edebileceğimi araştırırken sitenizi gördüm fiyat bilgileri yok ben denemek istiyorum yardımcı olursanız memnun olurum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, web sitemizde www.lilartsanat.com fiyatlar bulabilirsiniz veya 0216 427 7572 ararsanız detayli bilgi verebiliriz. Atolyemiz Maltepede ama biz kargo ile her yere göndeririz

    YanıtlaSil