5 Nisan 2015 Pazar

Powertex ile mumluk



Bir arkadaşım bana bir kaç tane dantelden yapılmış hacı takkesi verdi. Bunlardan ne olur düsüncesinden mumluk çıktı. Sonuç özellikle içine küçük bir mum koyduğumda çok şirin oluyor çünkü takkenin desenleri görülebiliyor.

Bunu yapmak için gereken malzemelerimiz bir takke, yaklaşık 40g kadar Powertex sertleştirici, bombeli bir bardak, biraz streç film, toplu iğne ve fazla Powertex'i çıkarmak için bir parça eski kumaş. 

Ben bu sefer Fildişi renk Powertex kullandım.



Eğer ilk kez Powertex kullanacaksanız http://lilartsanat.blogspot.com.tr/2015/04/powertex-kumas-sertlestirici-kullanmaya_3.html blog sayfamıza bir göz atın.

-İlk olarak bardağı streç filmle kaplayın. Powertex plastiğe yapışmadığından çıkarması kolay olacaktır. Powertex cama yapışır o yüzden bu adımı unutmayın.
-Bir kaba biraz Powertex koyun. 
-Parmağınıza biraz alıp takkeye sürmeye başlayın. Takkenin her tarafını kapladığınızdan emin olun. 
Ben sürmeyi bitirdikten sonra her zaman Powertex'in liflere iyice girebilmesi için bütün parça elimle ovarım.
-Şimdi fazla Powertex'i kumaştan çıkarmak için takkeyi eski kumaş parçasının üzerine koyun ve sıkın. Bu çok önemli bir adımdır çünkü bunu yapmazsanız fazla Powertex plastiğin üzerinde birikir ve parlak bir katman bırakır.



-Bardağı ters koyup üzerine takkeyi koyun. 
Ben toplu iğneleri takkenin 3/4 ünden itibaren koymaya başladım ve toplu iğnelerin birbirinden uzaklığını eşit tutmak için takkenin deseninden yararlandım.



İyi eğlenceler!



Mum olarak küçük LED mumları tavsiye ediyorum. Gerçek mum kullanacaksanız küçük bir cam mumluğu ile kullanın. 



Powertex'i Türkiye'nin her yerine dağıtıyoruz. Fiyatlar için sitemize bakınız:
                                           www.lilartsanat.com
İsterseniz bizi 0216 427 7572 ve 0532 256 9030 nolu telefonlardan arayabilirsiniz veya info@lilartsanat.com'a e-mail yollayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder